Română      Русскии

20.11.2017
Cadrele didactice din 20 instituții educaționale au făcut schimb de experiență în implementarea activităților de parenting conștient sensibil la gen
16.11.2017
Adolescenți lideri pentru egalitatea de gen s-au întrunit într-o sesiune de totalizare
24.10.2017
Încă un pas spre îmbunătățirea statutului copiilor care au comis fapte penale fiind sub vârsta răspunderii penale
06.10.2017
Șansa de a merge la școală are o însemnătate specială pentru copiii de etnie romă
04.10.2017
„Mă simt fericită atunci când doi ochi triști mi-au zâmbit în sfârșit” - Interviu cu Ana ANTONCIUC, profesoară la Liceul Teoretic „Ion Creangă” din or. Fălești

 

Discuții / Resurse

Fiecare fotografie are o istorie

 Fiecare fotografie are o istorie

 

 

PREGĂTIRE:

 -Alegeţi o fotografie relevanta pentru tematica atelierului;

-Tăiaţi fotografia în doua aşa mod încît fiacare parte să spună o istorie,dar ca ambele părti reunite să spunăuna diferită;

-Lipiţi fiacare parte pe o foaie de hîrtie şi faceţi copii xerox pentru întreg grupul;

-Pregătiţi pixuri şi foi pentru toată lumea.

INSTRUCŢIUNI:

1.Explicaţi grupuluică veţi împărţi fiacăruia cîte o fotografie şi în mod individual ei vor trebui să descrie subiectul fotografiei,personaje,acţiunea ,locul,etc.

2.Daţi fiacărui participant prima parte a fotografiei şi acordaţi-le 5 minute pentru a o descrie.

3.Apoi rugaţi participanţii să prezinte celorlalţi ceea cea au realizat.Dacă grupul este prea mare puteţi lucra în grupuri mici de 6-8 persoane.

4.Apoi le daţi cea de-a doua parte a fotografiei  şi le cereţi să descrie de data aceasta însă o povestea fotografiei complete.

 

EVALUARE discuţia  de final trebuie să permită analiza modului în care percepem informaţia primită.

Întrebări ce ar putea să vă ajute în acest sens :

-După părerea voastră care era subiectul fotografiei? Cine erau persoanele din fotografie Unde se găseau ele Ce făceau ele De ce se găseau acolo?

 -De ce va-ţi imaginat mai curînd anumite lucruri  decît altele?

-A avut fotografia sensuri diferite pentru diferite persoane?

-Va-ţi schimbat poziţia,punctul de vedere după ce aţi văzut fotografia completă?

-În realitate vedem lucruri trunchiate ,la fel ca o fotografie ruptă,dar continuăm totuşi să le interpretăm ?Ce se întîmplă atunci cînd vedeţi lucrurile într-un context mai larg? Vă schimbaţi contextul sau rămîneţi pe poziţia iniţială?

-De ce este dificil să ne schimbăm poziţia?

 

idee originala,aveti si poza model?

 



Utilizator (Email)
Parolă



Ai uitat parola?
Înregistrează-te


     

 



Acest site a fost creat în cadrul proiectului „Dezvoltarea unei abordări comune a copiilor” implementat de Reprezentanţa Fundaţiei Elveţiene „Terre des hommes – Lausanne” în Republica Moldova. Proiectul este realizat cu asistenţa Programului „Susţinerea măsurilor de promovare a încrederii”, finanţat de Uniunea Europeană şi cofinanţat şi implementat de Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD).

Informaţia de pe site nu reflectă neapărat punctul de vedere al donatorilor.

 
© Terre des hommes Moldova 2013
Developed by Andrei Madan
PAGINA ÎN SUS