Română      Русскии

07.08.2018
Centrele de Tineret din țară, evaluate în cadrul unui Program de dezvoltare a acestora
24.07.2018
Cum putem contribui la schimbări sociale esențiale prin metoda teatrului social?
13.07.2018
Terre des hommes Moldova a obținut un important premiu din partea UE
10.07.2018
Ateliere de teatru social pentru elevii din 20 de comunități din Moldova
02.07.2018
Terre des hommes Moldova lansează concurs pentru completarea listei de traducători

 

Discuții / Resurse

Fiecare fotografie are o istorie

 Fiecare fotografie are o istorie

 

 

PREGĂTIRE:

 -Alegeţi o fotografie relevanta pentru tematica atelierului;

-Tăiaţi fotografia în doua aşa mod încît fiacare parte să spună o istorie,dar ca ambele părti reunite să spunăuna diferită;

-Lipiţi fiacare parte pe o foaie de hîrtie şi faceţi copii xerox pentru întreg grupul;

-Pregătiţi pixuri şi foi pentru toată lumea.

INSTRUCŢIUNI:

1.Explicaţi grupuluică veţi împărţi fiacăruia cîte o fotografie şi în mod individual ei vor trebui să descrie subiectul fotografiei,personaje,acţiunea ,locul,etc.

2.Daţi fiacărui participant prima parte a fotografiei şi acordaţi-le 5 minute pentru a o descrie.

3.Apoi rugaţi participanţii să prezinte celorlalţi ceea cea au realizat.Dacă grupul este prea mare puteţi lucra în grupuri mici de 6-8 persoane.

4.Apoi le daţi cea de-a doua parte a fotografiei  şi le cereţi să descrie de data aceasta însă o povestea fotografiei complete.

 

EVALUARE discuţia  de final trebuie să permită analiza modului în care percepem informaţia primită.

Întrebări ce ar putea să vă ajute în acest sens :

-După părerea voastră care era subiectul fotografiei? Cine erau persoanele din fotografie Unde se găseau ele Ce făceau ele De ce se găseau acolo?

 -De ce va-ţi imaginat mai curînd anumite lucruri  decît altele?

-A avut fotografia sensuri diferite pentru diferite persoane?

-Va-ţi schimbat poziţia,punctul de vedere după ce aţi văzut fotografia completă?

-În realitate vedem lucruri trunchiate ,la fel ca o fotografie ruptă,dar continuăm totuşi să le interpretăm ?Ce se întîmplă atunci cînd vedeţi lucrurile într-un context mai larg? Vă schimbaţi contextul sau rămîneţi pe poziţia iniţială?

-De ce este dificil să ne schimbăm poziţia?

 

idee originala,aveti si poza model?

 



Utilizator (Email)
Parolă



Ai uitat parola?
Înregistrează-te


     

 



Acest site a fost creat în cadrul proiectului „Dezvoltarea unei abordări comune a copiilor” implementat de Reprezentanţa Fundaţiei Elveţiene „Terre des hommes – Lausanne” în Republica Moldova. Proiectul este realizat cu asistenţa Programului „Susţinerea măsurilor de promovare a încrederii”, finanţat de Uniunea Europeană şi cofinanţat şi implementat de Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD).

Informaţia de pe site nu reflectă neapărat punctul de vedere al donatorilor.

 
© Terre des hommes Moldova 2013
Developed by Andrei Madan
PAGINA ÎN SUS