Română      Русскии

28.12.2020
Comunitățile de romi din regiunea Dunării vor beneficia de un program transnațional de incluziune și împuternicire prin alfabetizare digitală
10.12.2020
Terre des hommes announces tender for the selection of a company to develop a sticker pack for an anti-bullying kindness campaign in Moldova
30.11.2020
Terre des hommes Moldova a lansat campania națională: STOP BULLYING! Opresc. Vorbesc. Ajut.
26.11.2020
Tdh Moldova anunță concurs pentru vânzarea autoturismului Dacia Logan
02.10.2020
EFORTURI COMUNE PENTRU A COMBATE BULLYING-UL ÎN MOLDOVA. // Proiect finanțat de UNICEF Moldova (august 2020 – aprilie 2021)

 

Discuții / Resurse

Fiecare fotografie are o istorie

 Fiecare fotografie are o istorie

 

 

PREGĂTIRE:

 -Alegeţi o fotografie relevanta pentru tematica atelierului;

-Tăiaţi fotografia în doua aşa mod încît fiacare parte să spună o istorie,dar ca ambele părti reunite să spunăuna diferită;

-Lipiţi fiacare parte pe o foaie de hîrtie şi faceţi copii xerox pentru întreg grupul;

-Pregătiţi pixuri şi foi pentru toată lumea.

INSTRUCŢIUNI:

1.Explicaţi grupuluică veţi împărţi fiacăruia cîte o fotografie şi în mod individual ei vor trebui să descrie subiectul fotografiei,personaje,acţiunea ,locul,etc.

2.Daţi fiacărui participant prima parte a fotografiei şi acordaţi-le 5 minute pentru a o descrie.

3.Apoi rugaţi participanţii să prezinte celorlalţi ceea cea au realizat.Dacă grupul este prea mare puteţi lucra în grupuri mici de 6-8 persoane.

4.Apoi le daţi cea de-a doua parte a fotografiei  şi le cereţi să descrie de data aceasta însă o povestea fotografiei complete.

 

EVALUARE discuţia  de final trebuie să permită analiza modului în care percepem informaţia primită.

Întrebări ce ar putea să vă ajute în acest sens :

-După părerea voastră care era subiectul fotografiei? Cine erau persoanele din fotografie Unde se găseau ele Ce făceau ele De ce se găseau acolo?

 -De ce va-ţi imaginat mai curînd anumite lucruri  decît altele?

-A avut fotografia sensuri diferite pentru diferite persoane?

-Va-ţi schimbat poziţia,punctul de vedere după ce aţi văzut fotografia completă?

-În realitate vedem lucruri trunchiate ,la fel ca o fotografie ruptă,dar continuăm totuşi să le interpretăm ?Ce se întîmplă atunci cînd vedeţi lucrurile într-un context mai larg? Vă schimbaţi contextul sau rămîneţi pe poziţia iniţială?

-De ce este dificil să ne schimbăm poziţia?

 

idee originala,aveti si poza model?

 



Utilizator (Email)
Parolă



Ai uitat parola?
Înregistrează-te


     

 



Acest site a fost creat în cadrul proiectului „Dezvoltarea unei abordări comune a copiilor” implementat de Reprezentanţa Fundaţiei Elveţiene „Terre des hommes – Lausanne” în Republica Moldova. Proiectul este realizat cu asistenţa Programului „Susţinerea măsurilor de promovare a încrederii”, finanţat de Uniunea Europeană şi cofinanţat şi implementat de Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD).

Informaţia de pe site nu reflectă neapărat punctul de vedere al donatorilor.

 
© Terre des hommes Moldova 2013
Developed by Andrei Madan
PAGINA ÎN SUS